Witam Cię na stronie Składników Szczęścia.

Jest to projekt, który stworzyłam, aby uczyć uważnego jedzenia, odmieniać relacje z jedzeniem, inspirować do self-care i promować slow mindful life. Wierzę w skuteczność holistycznego podejścia do zdrowia.

Chciałabym, żeby Składniki Szczęścia były dla Ciebie źródłem wiedzy, motywacji i siły.

Mindful eating

Nie trzeba stawiać codzienności na głowie, żeby zacząć uważne jedzenie i mądre dbanie o siebie.

Podczas indywidualnych lekcji online poznasz self-care nastawiony na uważność, na swoje emocje i sygnały z ciała, które znajdując ujście, zaprowadzają chaos między innymi w Twojej diecie.

Nie chcę, żebyś dłużej odkładała siebie “na później”. Równowaga psychiczna i zdrowie fizyczne, to Twoje źródło siły. Zadbaj o siebie, żeby zadbać o bliskich.

Czujesz, że tego potrzebujesz? Zapisz się, a ja prześlę Ci wszystkie szczegóły. 

Miło Cię widzieć. Jestem coachem mindful eating i autorką Składników Szczęścia – projektu, który będzie Twoim wsparciem w codziennym self-care i slow mindful life.

Nazywam się Ewa Bonder.

Na co dzień cieszę się życiem bez zbędnej napinki. Rozwijam swoje pasje i zawsze znajduję czas na to, co dla mnie ważne. Od 2016 roku dbam o siebie holistycznie, ale wiem, jak to jest mieć poczucie braku kontaktu z ciałem, zaburzone priorytety, dużą nadwagę i trudne relacje z jedzeniem. Wiem, jak to jest nie rozumieć siebie.

Mój autorski program pracy opiera się nie tylko na udokumentowanej wiedzy w zakresie dietetyki, psychodietetyki i psychologii odchudzania. Moją siłą jest połączenie teorii z uważnością i własnym doświadczeniem. Opowiadać dalej?

Zbuduj świadomość siebie, od której wszystko się zaczyna.

To, co proponuje Ewa, to jak sama żyje i się żywi (nie mylić z jedzeniem) jest bardzo intuicyjne, naturalne i proste. Wchodzi w krew raz na zawsze jak jazda na rowerze. Jak raz pojmiesz pewne podstawowe, naprawdę proste, prawdy o jedzeniu i kaloryczności składników to potem sama będziesz swoim żaglem, sterem i okrętem. Z Ewą zaczniesz zupełnie intuicyjnie jeść świadomie i zdrowo. Sama będziesz potrafiła bez zbędnego wysiłku dopasować posiłki do swoich potrzeb. Bez wyrzeczeń i cierpienia. Ja jestem wyjątkowo odporna na wszelkie nakazy, tabelki, miarki, diety itd. Kocham jeść, jestem wolnym ptakiem i Ewa przyniosła mi rozwiązania idealnie dopasowane do tego co lubię, jak żyję i czego potrzebuję. Więc teraz zdrowie, satysfakacja i wdzięczność milion!

Marta Marczak

NAJWAŻNIEJSZE WPISY

Multitasking. Zbawienie czy trucizna?

Multitasking. Zbawienie czy trucizna?

„Trzeba zagęszczać ruchy, bo szkoda czasu”. Od dziecka uczy się nas sprawnego zarządzania czasem. Bycie dobrze zorganizowaną to bardzo cenna umiejętność. W zasadzie nie ma wyjścia, bo inaczej wszystko się wali. Nieświadomie robimy wiele rzeczy w tym samym czasie. Jaki to ma związek z naszym zdrowiem? Co ma wspólnego z jedzeniem? Na te i inne pytania odpowiadam w tym wpisie.

czytaj dalej
Uważne jedzenie, czyli jak zdrowo schudnąć.

Uważne jedzenie, czyli jak zdrowo schudnąć.

Jeśli chociaż troszkę interesujesz się zdrowym stylem życia, to zapewne raz czy drugi spotkałaś się z określeniem „mindful eating”. Na czym ono polega? Czym różni się od uważnego odżywiania, którego uczę podczas indywidualnych kursów? O tym właśnie przeczytasz w tym wpisie. Udowodnię Ci, że możesz kontrolować masę swojego ciała bez zakazów, nakazów, ograniczeń i permanentnego ssania w brzuchu.

czytaj dalej
Przebodźcowanie, krzyk i nagły zwrot akcji.

Przebodźcowanie, krzyk i nagły zwrot akcji.

Za dużo? Za głośno? Za szybko? Czujesz, że musisz odbierać zbyt wiele komunikatów na raz? Zaraz oszalejesz? Prawdopodobnie jesteś przebodźcowana, a ta historia jest dla Ciebie. To opowieść o fałszywym szczęściu, pewnej trudnej miłości, krzyku i …

czytaj dalej